jag är en vampyr

Tjaba, onödig dag om ni frågar mig. Men sånna behövs ju också ibland, även fast dom suger häst. Har vart hemma hos Malcom hahah (malou) med flizzo och angepange, jani.. vad har vi gjort då?! ingenting, legat som 4 döda sillar i soffan framför titanic och ätit mat, fanns inget stopp för mig! Nu är jag där emot jävligt sugen på sallad efter allt onyttigt jag ätit idag. Ikväll kanske det blir första gången jag är utan agnes på typ.. 5 veckor, känns lite smått läskigt. Nej rå. Men ska typ vara med felicia, malou, ellet & emma och säkert fler. eller jag har fan ingen aning om hur det blir ikväll. Antinge det eller så ska jag hem till min fru och mysa med henne bara för att jag är världens bästa man. Nu sitter jag i min ensamhet som faktiskt också är rätt ovanligt nu för tiden. Jag är halvt död. frågan är varför? och jag vet inte svaret. kanske vare för både jag och agnes vaknade runt 7-8 idag.. herregud. Jajajaja... tror jag ska städa eller nått nu, så slipper jag göra sånt tråkigt i morgon! ♥



titta... massor av bilder på mig nurå! (y)


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra du har lagt ut bilder på dig själv :) för du e så jävla vacker :$ (kille du känner ganske bra :) )

2011-10-08 @ 18:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0