its you and me, and all other people

Vattnet har sjunkit lite nu. Hieheohae kände att ungefär 1 av hundra fattade det där, och det var jag själv. Men skrev ju tidigare idag att jag drunknar i läxor, och nu har jag pluggat lite. Så nu har vattnet sjunkit. Okej, jag kände själv att det det där var ett väldigt tråkigt skämt. Lite som jaquelines faktiskt, hieheihie. Men jaja hur som helst, jag har skrivit klart mitt tal. Och kan det typ. Men jag hatar att stå inför hela klassen och prata, så ja. Jag kommer bokstavligt talat dö imorgon. Kom hem ett bra tag sen, var med mannen min och köpte lite onyttigt tills imorgon för vi skulle ha det i skolan. Sen har vi inte gjort så mycket, varit hos lado och lämnat filmen. Sen gick vi skilda vägar. Ikväll ska vi ha typ släktmiddag, busigt. Men jaja kanske ska ut sen med några, om skolan inte stoppar mig. Hade ju inte direkt varit oväntat♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0