Höstfuckinglov

Tjatja bloggen. Kolla rubriken, läs den en gång till. Och njut. Men förstå också ironin i fucking. Jaja, hur som havet. Vi har höstlov nu, de känns så förbaskat härligt att jag inte kan beskriva. Jag ska ha kul de här lovet, med klingan också. Vi ska ha kul, helt enkelt. Idag äre fredag. Hade ju engelskaprov, som jag sa gick de åt skogen. Men min lärare var lite pulli idag så jag ska få göra de en annan dag. Sen hade vi ju skoljoggen, de sög häst. Helt seriöst, först gick vi typ 20 år till stället vi skulle springa. Då var alla typ redan helt döda, men jaja jag gick och sprang 3 varv, inte bra. Men de löser sig vettni. Livet är som en brustablett, allt löser sig. Hihi, sagt de typ 204878 gånger idag och kling har nog tröttnat lite. Fett busigt, jag vet. Jaja, efter att vi slutat tog vi bussen till kvarnbergsplan och mötte robin, fick pengar. Sen skulle han på träning och vi åkte hem till mig och va lite där, jag duschade och så. Nu är vi hemma hos mannen, och väntar på maten. Kött och beaneisesås, de blir bra dehär. Ikväll ska vi träffa robin och kevin iallafall, mer vet jag ej. Nu är kling i duschen, men nu måste jag börja fixa mig. Juste, jag sover här ikväll om ni inte förstod de, och juste en annan grej. Klings facebook blev hackad idag, de va nån som bytte lösen och grejer. Och ändrade hennes namn till "hata judar" haha. Jag dog lite. Jaja nu ska vi fixa oss som sagt, varsegod för boken. Hoppas ni hann läsa klart innan jordens undergång, hihi♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0