Hemma hos mamma

Hej, då har man klarat av tisdagen med ett leende på läpparna också rå. Rätt chill dag. Anledningen till att den var chill var för vi inte hade någon spanska, kärlek! eller vi hade spanska men ingen lärare så man gjorde ju inget! <33333 Idrotten idag var faktiskt jävligt jobbig, kommer ha träningsverk i benen i morgon eftersom jag ska dra mig till stallet idag. Nu ska jag kolla lite i min garderob och se om jag hittar något jag vill ta med till pappa. Måste sätta igång med pluggandet också, men jusst nu vill jag ta det lugnt. jag skiter i plugget för någon minut eller två. När jag kom hem låg ett fint litet skolfoto på olivia där, asså cuuuuutiieee piiieee! kärlek
Jag älskar dig min älskade lilla syster ♥

Kommentarer
Postat av: Denise Holmsten

va fin hon blev! men gud va mörkhårig hon såg ut på bilden!? :O fiiiiiniiis!

2011-10-04 @ 17:38:45
URL: http://ldeniseholmsten.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0