hehehehe

Godmorgon. äntligen fredag men först ska ju skoldagen avklaras, känns förjävligt. Jag har skoljoggen idag också och jag tackar gud till att musiken finns, verkligen. vad skulle man göra utan den? fått psykiska anfall? svar ja. Men hur som helst, har en del saker att göra idag sen efter skolan men det fixar sig. Jag är så trött att jag inte ens orkar stå upp så jag kommer väl missa bussen eftersom jag sitter fast kletad i soffan nu, lät det nice eller? nu släckte sandra alla lampor också, jo men det var ju jätte härligt... nu vågar jag verkligen inte röra mig. love life. men helt seriöst, ska försöka övervinna min rädsla och gå och fixa mig nu. vi hörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0