Gubben i lådan

Hej alla guzzar, driver igen. Lite ovanligt, visst? Hihieheoh. Men hur som helst, jag gjorde de. Jag krigade mig igenom denna otroligt jobbiga dag, och jag överlevde. Pluspoäng till mig, hihi. Jaja, som sagt, dagen sög. Hade inte so prov, där här gången var det min lärare som sköt upp de. På lunchen åkte vi till kling och åt, jag, emma och vendela. Det var fett värt. Jaja, det enda roliga på hela dagen var på svengelskan. Haha, våran grupp är som värsta särgruppen. Alla bara gör ingenting där, utom driver. Jag grät, för jag skrattade så mycket. Så jävla kul. Sen visade blesh blesh hela röven också, de va fett mys. Fast nej. Jaja, nu är jag hemma hos pappa. Ska hämta mina grejer sen röra mig mot mamma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0