godnatt

Hej, denna dag har varit som helvetet själv. Fast nej, nu kanske jag ljög lite. Den blev bara bättre och bättre. När jag hade matte ville jag dö men sen skippade jag två lektioner vilket var spanska, idrott och lite engelska. Vet ni varför?! jooo för jag var och prata med någon kille om gymnasium osv, de var nice. Han tycker att jag ska bli nått innom beteendet, det känns som jag. Så sam-beteende gymnasiet blire. Då ska jag klättra mig upp högt och bli värsta stenrik you know. Jaja, vi var hos robin idag. Det var chill, typ döda för hans säng när man är tvungen att gå... Hur som helst, hans tröja hänger i mitt rum och har gjort så hela rummet luktar kill parfym, men de luktar gott så klagar inte. Ska ta med den till agnes i morron, och sen ska vi baka galet. längtar fan.. Men nu ska jag ducha. Hej då! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0