Godnatt på er

Ligger nyduschad i sängen, har haft en ta hand om mig själv kväll. Det är nog helt seriöst det bästa som finns. Måla naglarna, noppa ögonbrynen, göra hårinpackning osv. Så jävla härligt. Jaja, som sagt ligger jag i min säng nu och hostar, det suger. Den jävla hostan tar död på mig. Men det är väl bara att bita i det sura. Fast nej. Men jaja imorgon är det måndag, vi har sovmorgon till halv 10. Rätt okej sådära. Mathilda ska komma till mig jätte tidigt imorgon, så ska vi äta mysfrukost tillsammans och fixa oss. Hur mys? Plus att alla ska åka vid halv sju så vi är ensamma. Woop woop. Efter skolan skall jag vara med min man, ovanligt? Sen måste vi möta robin och så. Kommer nog hinna slänga in ett inlägg imorgon, godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0