godnatt

Tjena fan, nu är måndagen avklarad. Hur nice är inte det liksom? på fredag får vi höstlov också i en vecka, då ska jag ha kul och skita i allt! På måndag är det halloween, detta blir bra alltså. Hur som helst så har jag haft utvecklingsamtal idag, det gick bra! sen har jag åkt hem till fadern min och dessutom har jag vart och köpt en tapet till mitt rum som kommer upp kanske i helgen eller när johan har tid iallafall, hoppas på snart. så jävla fint det kommer bli vill bara krama om mig själv för att min tapet är så cutie! kanske lägger in en bild på den nu, om jag hittar den. vänta ska kolla nu... men jajaja vi hörs i morron för ska lägga mig inne hos pappa nu och sova ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0