förlåt för att jag aldrig nånsin sagt förlåt

Tusen gånger förlåt för usel uppdatering, säger förlåt för kling också. Men kan berätta lite om dagen. Den var fett chill, vi började 20 i 10 för vi inte hade någon svenska. Vi hade slöjd, sen no. Sen var det lunch. Och efter lunchen hade vi SO där vi kollade på film och firade kanelbullens dag i efterskott hehieoahoehe. Jaja, slutade vid 2, och hade liksom 3 lektioner. Det var fett hääärligt. Efter skolan åkte vi till huddinge, fixade lite saker, köpte asmycket godis gjorde vi också. Sen åkte vi till kvarnberga, mötte robin och kevin. Sen åkte vi hem till robin, och typ dog i hans säng. Dom ville sen till trehörningen, så de gjorde vi också. Tog en tripp dit. Efter det var vi alla döda så vi åkte hem till robin igen, och kollade på en skräckfilm. Sjukt jävla äcklig, kul att jag inte kommer få någon sömn inatt. Jaja, sen dog vi i hans säng. Nu är jag hemma och sitter och dricker cola och pluggar lite smått. Fast nej, vi strycker pluggandet. Imorgon blir jag nog hemma från skolan, pallante liksom. Hiheoehoahoe busis. Hejdå nu blev det för långt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0