falling to pieces

Statistiken stiger, fortsätt så hörrni. Kom hem för ett litet tag sen, var ute med emma på en prommis och snackade lite om allt mellan himmel och jord. Det var trevligt. Nu är jag hemma och ligger i min säng, där jag förövrigt spenderat hela min dag. Imorgon äre fredag, vilket är så jävla otroligt nice. Då ska ja vara med min älskade man och robin. Vi slutar tidigt imorgon också, de går bra nu. Jaja, nu ska jag fixa lite sen mysa lite med min mamsi. Så vi hörs imorgon alla fina ni♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bara agnes som lägger ut bilder på sig själv :/ gör de du också kling :) men agnes bild är ju snygga förstås

2011-10-06 @ 22:37:17
Postat av: anonym

du är fett snygg !!



// någon som tycker att du är sjukt snygg ;)

ps : jag är inte någon random gubbe från skåne eller något .. är faktist en kille på 15 mörkt hår bor 20 min från huddinge xD aja känner än av dina vänner .. såå bli inte rädd snygging ! jag bits inte ... än ;) <3



heting du eh .. gaaah !

2011-10-06 @ 23:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0