dööööööö jävla måndag

Då var måndagens skola igenom krigad då, dagen har sugit. Har vart på sånt konstigt humör idag och ledsen alla om jag var irriterad eller något. Men på nått sätt var jag inte förberädd på att det var måndag idag. Blev mer irriterad nu för min data laggar häst och då funkar knappt musiken, ni vet min drog sisodär, som jag har för att jag ska sluta vara irriterad men nu går det ju inte så bra, så funtar på att slänga ut datan ur fönstret. Dagen blir ju inte direkt bättre, måste plugga so och spanska. LOVE LIFE! ska iallafall sätta mig och plugga spanska fram till middagen nu, sedan blire so efter maten eftersom vi inte ska träffa robin. kärlek till människan. fast nej. eller så skiter jag i spanskan och gör den i morgon. så gör vi! nu ska jag dö framför so:n och sedan äta. hej då ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0