döda den här dagen nu tack!

Tja, hemma från skolan nu. Först stannade jag kvar en liten stund med myy, han skriva upp alla engelska glosor sen skulle hon dra till andreas så då drog jag till min fru då. Åt upp halva hennes kök och sen pluggade jag engelska glosor så nu kan jag dom. Den här dagen har sugit, lång och tråkig. Spanska prov också.. det var ju härligt. 26 kronor kvar på kortet och får mer pengar den 20:e gillar mitt liv. Och som pricket över i så åkte jag hem i ösregnet, bara för att dagen skulle bli lite sämre. Men men, alla har vi dåliga dagar. Nu ska jag iallafall gå och kissa, sen äta glass, göra fysik saken och sen ska jag bada en stund. Sen ska jag fortsätta med kamptalet och seeeeeeeeeeeen.... prata lite med pappa, och göra so:n assåååå.... ooh.. ni kan börja anteckna allt det där nu på en gång tack ♥

bara för att jag hittade en sån fin bild på min "låtsas mamma" sandra så
fick hon vara med. Kärlek till dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0