detta fält måste fyllas i

Har vaknat upp med min fina fru och så nu, legat i sängen och degat hela dagen hitils dårå. Går kvällen orkar jag inte äns prata om men jag ska cutta robin.. han har sålt mina vantar (säger han) jävla mongo fan. Idag ska jag nog sova hos mysan, får se bara vad mamma säger. Hur som helst, agnes står och duchar nu medans jag sitter här, ska börja fixa lite och så. Idag ska vi ta lite nya bilder på oss två som vi kan ha här på bloggen, känns faktiskt som det behövs. Sen får vi se vad vi gör, vill ha mina vantar ifall att han inte sålt dom vill säga. love life. Hur som helst, nu ska jag fixa. fett tråkigt inlägg det här blev men jajaja, vi hör av oss mer sen med roligare inlägg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0