De här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder

Okej, vill bara börja med att säga att jag älskar mitt land. Älskar Sverige, älskar att det är så fint väder varje dag. Åh. Älskar regn och kyla. Hoppas ni inte är för efterblivna för att förstå ironin i det där. Jaja, kom hem typ en kvart sen. Sitter i soffan, helt dyngsur. Jag och kling åkte ju moppe, och fan va blöta vi var. Först påväg hem från skolan, då åkte jag hem och bytte om. Endå är jag dyngsur. Men jaja dagen var rätt sugig, hade konditionstest på gympan. Så nu är det klart iallafall, fast skakade typ efter. Jaja, sen efter skolan skulle ju jag och mannen min åka hem till mig och plugga. Men icke sa nicke, robin ringde. Så vi åkte dit, lite pluggade vi alla faktiskt. Men inte mycket, aja. Jag ska ta igen de ikväll. Fast nu ska jag äta och sen duscha, sen ska jag plugga. Och imorgon har vi powerpoint svenska sak. Jag kan ingenting, men aja de löser sig vettni. Sen har jag so prov, de kommer däremot inte lösa sig. Kommer dö. Efter skolan ska jag och kling till robin, vi ska baka brownies och kolla film. De är ju typ de enda man kan göra såna här dagar, eller nej. De enda man kan göra i Sverige dvs♥
hade ju inte varit helt fel att återuppleva den tiden med dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0