De går bra nu, fast nej

Tänkte göra ett fint litet inlägg till er sådär på lördagskvällen, eftersom jag är hemma. Jag är hemma och pluggar, på en lördagskväll. Säger de en gång till, pluggar. Ja, ni hörde rätt. Fml på riktigt nu, måste bara få klaga lite. Ta fram era anteckningsblock och pennor. På måndag ska jag till tandläkarn, och jag har världens tandläkarskräck. Till nästa vecka har jag matteprov, 2 so prov, kamptal, en powerpoint i svenskan. Och som pricken över i har jag omprov på omprov i so. De går bra nu, visst? Plus, att jag skulle ut ikväll. Var lite taggad, eftersom jag inte gjort nåt nödvändigt alls idag. Men icke sa nicke, mamma ville att jag skulle vara hemma ikväll, fast på ett sätt så var det rätt bra. För jag hade aldrig tagit insiativet själv att vara hemma på en lördag för att plugga, never. Så jaja, får väl se de positivt. Fast nej, jag hatar mitt liv just nu, cut cut cut. Blir väl ensam ikväll, utan min man. Känns rätt tomt, nej. Känns fett tomt, hemskt och hela fadderuttan. Men håller tummarna på att hon struntar i dom andra, och kommer och myser med mig ikväll. Och hatar sitt liv med mig, fast nej. HUIEHiehieh. Nu blev de för ointressant, som vanligt dårå. Så vi slutar här tycker jag, hoppas ni hann skriva ner allt, eller fick plats dvs. HIhioehiehwew♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0