Datasalen

Heej där, igen då. Nu har jag ätit lunch och sitter nu och gör en svenska sak med vendela och glaad i datasalen. Egentligen skulle vi välja nu vad vi skulle säga och allt sånt där, men eftersom våran skola är så bra har dom raderat typ ett pogram så vi kan inte öppna vårat pogram på powerpoint, så vi var tvungna att skriva på nytt... happy face! nej. Efter skolan drar jag hem och pluggar so, engelska glosor, fysik, matte och säkert något mer, ja jusste svenska också! härligt liv det här i 9an, men det känns inte så jobbigt av någon konstig anledning för jag mår så bra nu för tiden så då glömmer jag bort allt jobbigt och bara lever för dagen för morgondagen är för långt bort! men men. nu måste jag hjälpa till lite, puss hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0