Damn all this beutiful girls

Heey på er. Förlåt för jag knappt bloggade igår. Blev inte så helt enkelt. Men kan berätta lite om våran dag. Först skolan dårå, sen när vi kommit hem, hade vi fått våra klassfoton. Jag blev ful, fast det var redan väntat. På klassfotot ser jag ut som en bitch, och på enfotot som en groda. Love life alltså. Jaja, hur som havet. Sen åkte vi till kling, var lite här. Sen fixade vi oss och åkte till huddinge, träffade felicia och johanna. Satt och snackade lite, sen åkte vi till huddinge igen. Träffade en annan felicia då, och fixade lite. Sen gick vi till kebaben och åt. Dööö va gott det var. Jaja, sen vidare till lado, sen träffade vi felicia och johanna igen. Sen åkte vi till ett ställe där några var, men jag och mannen min frös så sjukt mycket att vi åkte hem istället och kollade på håkan bråkan. HIheohaoe. Jaja, nu är det iallafall lördag och jag har nyss kommit ut ur duschen. Kling duschar nu. Idag vet jag inte vad vi ska göra, kanske fika. Jaja, vi hittar på något♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0