dag 1 - om mig

Okej, dag 1 går ut på att jag ska berätta lite om mig själv då. så slänger in några fina rader. Jag heter Mathilda Annette Kling, jag har aldrig gillat varken mathilda eller annette så jag presenterar mig som kling. Alltid. Jag är 15 år och bor i en död stad s.k huddinge.. Här händer det ingenting, allt är lika dant dag ut och dag in. typ iallafall. Men jag älskar att träffa nya människor och skapa nytt umgänge. Jag rider en gång i veckan skulle vilja rida mer, men vi har inte råd. Mina föräldrar är skilda och jag har två syskon. Jag är 1,56 men är faktiskt nöjd med dom små siffrorna, det är chill att vara kort. Jag har ett temperament som jag själv kan bli lite rädd för ibland, det kan gå upp och ner. Från att vara jätte glad kan jag bli riktigt sur och irriterad. Jag hatar att vänta och stressa, men jag brukar stressa andra tex min fina fru. Jag har en katt, misa som är min lilla diamant. vänner är något jag inte skulle klara mig utan, som man brukar säga.. "vänner är familjen du själv väljer" men för övrigt har jag inte så mycket mer att säga. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0