chalalalal

Godmorgon, jag bloggade verkligen ingenting igår. Vet inte varför, men tanken slog aldrig riktigt mitt huvud. Men nu bloggar jag ju, så be happy! Igår köpte jag en tröja i skärholmen, provade också den där jackan ni vet med nitarna, jag ska ha den men vill kanske ha röd och den fanns inte i butik jusst då så ska prova den också senare. Den vad så min stil så den kirrar jag senare. Sprang runt i alla affärer också efter ett par jeans men det hittade jag inte heller.. helt seriöst, vafan händer med världen på att göra jeans!? inte okej. Idag ska jag träffa min älskade fruga igen då, ovanligt. Men jag ska slagga hos henne ikväll iallafall, på kvällen blire att träffa alla tjejer och ägga hus och sånt där busigt.. jävla p12or vi är men någongång måste man få vara det. Vi vet inte vad vi ska göra på dagen, men nått blire väl.. Måste plugga någon dag också, hur känns det sådär på lovet? jo det känns förjävligt, men man måste ju. Har en spanska sak jag måste göra, och min lärare kan kyssa min röv för hatar spanska. jaja, puss hej ♥

denna köpte jag! ;)


Kommentarer
Postat av: Juliaa

Jätte bra blogg!

Kan ni inte ha frågestund ?



Pussss

2011-10-31 @ 11:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0