Cause its you and me

Ååååååh seriöst. Fick värsta julkänslan, de är ju inte alls långt kvar nu. Nu är jag fan taggad, när man sitter och lyssnar på julmusik. De gjorde jag nu, tänkte göra en liten fin "julmys" lista på spotify så jag sökte på jul. De kom upp asmycket låtar, men typ varenda jävla låt hade Amy Diamond gjort, alltså den fanns inte med riktiga artisten, och jag hatar henne. Fan va irriterande, helt seriöst. Där dog min julkänsla liksom. Jaja, ville bara få att hela världen skulle känna sympati för min julmyslista. Hhihih. Aja, jag ligger i sängen. FETT OVANLIGT. Jag vet. Imorgon är de skola, de blir första skoldagen för mig eftersom jag inte va där idag hihi fett busigt. Jaja, nu ska jag fixa lite tills imorgon sen mysa ner mig i sängen, lyssna på jullåtar, skjuta amy diamond och vänta på att svärföräldrarna från helvetet ska börja. De här känns som om de kommer bli en bra måndagskväll faktiskt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0