Ain´t like you to hold back

Heeey guzzar. Sitter hemma hos emil med han och mannen min. Jocke gick nyss. Nu bloggar jag från hans brorsas data. HIheiheoh. Fett busigt, visst? Jaja, vi har varit på stuvsta coop. Ovanligt? Fast nej. Men jaja, ätit lite, sen typ bara dött. Våra dagar är typ samma varje dag. Imorgon är det tisdag, fett hemsk dag. Vi ska hem och plugga imorgon, eller kling ska hjälpa mig med so. Det lär behövas, eftersom hon är den bra av oss 2 haha. Men jaja, vi ska rulla hem snart. När jag kommer hem ska jag hoppa in i duschen, sen kolla film och mysa. Åh, just nu längtar jag bara efter min säng. Pepp. Nu ska vi hälsa på emils farfar sven-erik som är här, hihiheoheoh. Puss från oss alla♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0