2 oktober

Söndag idag. Dööö, fml, tpl, ftp, cut cut cut. R.i.p -l- Bara kling som förstår de här, hihi. Men jaja, som sagt söndag. Värsta dagen på veckan, eller egentligen inte. Man är ju fortfarande ledig, men det är den här dagen som är till för att göra allt tråkigt, städa, plugga, fixa. Och tagga inför skolan såklart, fast nej. Jaja kan berätta lite om dagen igår, jag var ju hemma och åt, fixade mig. Sen kom kling, då åkte vi till rickard. Va där ett tag, sen vidare till johanna, där var det några. De va trevligt igår. Kom hem vid 12. Idag är jag död. Skulle egentligen träffa robin, jag glömde min skåpnyckel hos honom, kommer väl få ig, satsar på de va. Jaja som sagt, skulle träffat honom. Men icke sa nicke, han är kvar i tyresö till måndag. Får hämta den då istället. Så ja, idag ska jag göra alla dom där tråkiga sakerna. Plugga, städa, packa osv. Men de kan va skönt ibland. Ska träffa kling och rickoboy sen också. Men en fråga, varför är måndag så långt ifrån fredag, men fredag så nära måndag? Sug på den ni♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0