18:26

Hej, hemma efter onsdagen. Den har varit rätt bra för min del men inte för agnes, hon skriver väl ett litet klago inlägg sen eller nått i guess. snuttie då. Massa kärlek till dig mitt hjärta även fast jag inte visar det ibland! Men hur som helst, hade ju fysik prov idag. JAG FICK VG! stolt över mig själv, för trodde verkligen inte jag skulle få det men yeeey! Efter skolan drog jag och agnes hem till robin och kollade på california casion eller hur fan det stavas. Sen fick jag skjuts hem av min fina broder, han räddade min dag en aning. Nu ska jag sätta på mig mjukisbyxor eller nått sånt för sen ska jag plugga engelska galet eftersom jag har prov i morgon. oh. jaja, hihih jusste min pappa har äntligen hämtat sin motorcykel så nu är han ute och leker med den någonstans här i världen. busis! ♥

jag älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0