you make it real for me

Hej, skoldag och den sög. Spanskan dödade mig som vanligt. Det kom massa från olika gymnasium också och berättade om dom  o så. Jag vet stenhårt att jag vill börja på östra skogås. Det verkar rätt nice där, min brorsa går ju där så varför inte följa hans fotspår. Nej nu skojade jag, det är inte därför jag vill dit men nu släpper vi ämnet. Nu är jag iallafall hemma, vill verkligen sätta mig och kolla på film. Men ikke sa nicke, det kan jag inte. Här måste det pluggas biologi eftersom jag vill höja mig. Vi får helt änkelt hoppas på att det går bra sen på provet. Näe, nu ska jag sätta mig och läsa om örat, ögat och allt annat magiskt i våran kropp. Spännande... Längtar så efter en fin stund med biologin och mig. Vi ska ha mys... Nej, hoppas ni förstår att jag driver, jag menar ju såklart att jag nu ska somna med boken framför mig och äta mat <33333

se så glad jag är på livet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0