world cry

Nu ska ni vara förbannat jävla stolta över mig, jag är klar med spanskan! weeeho. Ni ska också få höra på en hemsk upplevelse som hände för 10 minuter sen typ. När jag äntligen var klar med den och sparat den och hela faderuttan så skulle jag skicka den till mig själv så jag sedan kan skriva ut den i skolan i morgon. Men whuuuuut.. Vad händer? jo, när jag letar för fullt efter den så hittar jag den inte, förstår ni paniken innom mig i det läget? svårt att förstå. Men riktigt jävla panikslagen var jag. Men som tur är så gillar gud mig idag så han såg till att jag hittade den. Hur glad blev inte jag då? jo jätte glad blev lilla jag. Så nu langar jag in en guldstjärna till mig själv och belönar mig med.. Ah det vettefan, glass möjligtvis om jag har någon. Hoppashoppashoppas ♥

Kommentarer
Postat av: emelie svensson

svar: haha tack :) fin blogg förresten :D

2011-11-09 @ 20:26:01
URL: http://emeliiiesvenssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0