word

Jag har inte hämtat mig efter min deppmode timme igår, näe detta suger. BUHUHUHUHUHU. Det gör ont i hela magen och jag är så stressad, helt seriöst. Skolan förstör allt för en. Visst visst vi har haft 5 veckor på oss med det här, men what the fuck tror du det är de ända vi haft eller? nej juste. Det är några som är klara, absolut, men dom kanske inte prioriterade allt annat eller så fick dom jävligt mycket tur när dom föddes och kan göra massa saker på samma gång typ. Men alla är inte så, vi är olika. Vilket inte våra lärare verkar förstå, rätt hemskt. men så är det. Nu ska jag gå och klä på mig och hata den här dagen ännu mer. Skjut mig nu. Tack på förhand ♥

THURSDAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0