when nothing goes right... go left

Godmorgon på er, nu har jag och agnes vaknat till oss och sådär. Hon är och duchar nu och då passar jag på att blogga lite snabbt. Hon sov hos mig inatt, som vanligt. Förvånade?! Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, träffa robin iallafall för vi ska ringa honom snart när vi är klara eller nått. Jusste, ni har antagligen också hört om att facebook skulle stängas ner för det skulle bli hackat, det gick nog bra för dom eller vad säger ni? så vitt jag vet så är facebook inte hackat än. Jävla nollor. Men om det skulle bli hackat så vill jag bara säga R.i.p Kling för jag kommer att gå under utan feejjjjaan. Hur som helst, nu ska jag städa lite medans hon duchar. vi hörs senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0