When life sucks, remember you are going to die someday

Hej mina fina. Förlåt för jag inte har bloggat någonting denna helg. Men har varken haft tid, ork eller lust. Just nu suger livet rätt hårt, inte någonting speciellt som hänt, utan bara lite allmänt suger ni vet. Så som de kan bli ibland. Idag äre iallafall måndag. Kan berätta lite om helgen. I fredags var vi hos johanna, de blev as många till slut men det var sjukt lyckat iallafall. Fast kan dock säga att jag sov en halvtimme typ, somnade vi 6 på morgonen. Det s.ö.g. Och jag var d.ö.d. på lördagen. Men då var vi hos felicia hela dagen och typ sov. Sen på kvällen skulle vi träffat robin, men den idioten sket i oss som vanligt. Fan ta honom. Hope karma slaps you in the face before I do säger jag bara till dig. Jaja, hade utvecklingssamtal idag. De va typ mamma, pappa och blesh blesh emot mig och ingela. Eller pappa sa inte så mycket, mamma klagade bara på mig och tomas med typ. Ingela däremot skyddade mig. Ingela♥ Aja, har varit och hämtat alla mina grejer hos pappa, och duschat, rakat benen, haft hårinpackning osv. Nu ska jag packa upp alla mina saker sen fortsätta min spakväll med att noppa ögonbrynen osv huiehiehie. Jag har en deadline att vara klar klockan tio för då börjar svärföräldrarna från helvetet. Efter de ska jag sova, har ju knappt fått någon sömn alls denna helg. Juste, som pricken övet i har jag blivit sjuk också. Nyst typ femtioelva gånger idag och känns som om jag ska hosta upp mina lungor vilken sekund som helst.  Nu ska jag hata livet lite till och tycka synd om mig själv♥
åh, nu känns allt plötsligt mycket bätte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0