vi kanske dör, men vi stannar på denna jord

Godmorgon finisar, fredag. Äntligen fredag. Fan vad jag har längtat efter dig underbara dag, underbara helg. Jaja, jag är helt klar, vilket är fett ovanligt men därför så jävla härligt. Jag kom upp imorse, när min klocka ringde. Det brukar bli så att jag försover mig i typ 1 timme, men nej, idag ville gud mig väl. Haha fast nej. Men hur som havet, idag äre en kort dag i skolan. Vi slutar halv 2, de är också så jävla skönt. Fast vi har 4 lektioner innan lunch, de suger. Men de är bara att kriga sig genom den, sen äre heeeelg och ikväll ska bli en bra kväll har jag bestämt. Jaja, nu ska jag fixa lite sen ringa emsi. Jag är fan glad idag, och de ska jag ta vara på. Har tagit lite fina egobilder på mig själv nyss också, och så får ni en av bästa låtarna som finns med ett jätte bra citat♥
Man behöver inte veta var man ska, man behöver bara att man ska komma dit




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0