lååååååååångt inlägg!

Sitter i mitt rum och har precis smällt i mig två mackor och blåbärssopa. Dagen har varit.. Ah ni hur har den varit?! det vet jag inte. Ibland var jag jätte glad och ibland ville jag riva sönder alla som äns yttrade en liten blick på mig. Just när allt är som värst, alltså när man går runt och väntar på att spanska lektionen ska börja, så får man reda på att det är blodpudding till lunch, haha... Hur fan kändes det liksom? jo men det kan jag tala om, det kändes förjävligt. Där sjönk alltså mitt humör extremt. När vi väl skulle äta så ser jag att det finns potatisbullar, inte jätte gott men hundra gånger godare än blodäckelpudding, så då går humöret upp en aning. När man sen ska ta så står det en förbanad jävla mat tantjävel där och säger att man bara får äta 2 st. Vem fan blir mätt på två små runda deghögar gjorda på potatis? Där sjönk det alltså.. igen! Men sen löste sig allt när min fina vän Glaad kom och sa att det fanns makaroner och köttbullar i andra matsalen, då blev jag en glad kling. weeeehooo.

På vägen hem så fick jag springa till bussen för annars hade jag behövt lägga ner 15-20 minuter på att gå hem och det fanns inte äns i tankarna just då efter min jobbiga dag. Vad tror ni det är på bussen sen då?! Jo men det klart att det ska sitta en mamma med typ 3 tusen ungar som skriker. Ni som känner mig så borde ni veta att barn som skriker är något jag hatar mer än krig typ. Alltså jag är seriös. Jag ville strypa hela jävla familjen för mamman gjorde inte ens något för att dom skulle sluta skrika. Där sjönk mitt humör ytterligare.
Tumblr_lu44u1rltc1qmt5mvo1_500_large_large
När jag kom hem, så stog det inga bilar utanför huset och hur härlig var inte den känslan?! ensam hemma. Weeho. men nej. Det klart att mamma var hemma, hon hade bara lämnat in hennes bil på lagning. Love life liksom. Fast nej. Nu har jag som sakt ätit mina mackor och ska ta o plugga, det känns förjävligt det med, men jag ska belöna mig själv med mammas goda nystekta pannkakor med grädde och sylt så jag kan gå upp ytterligare några kilo. Jag älskar mig själv ibland måste jag få påpeka. Efter jag ätit ska jag till stallet så Agnes får sköta bloggningen ikväll!


Måste också ta och ringa ett jävla bageri eftersom min klass har föräldrarmöte snart och då ska vi sälja bullar så vi kan tjäna lite pengar, men jag hoppas på att alla föräldrar är jätte mätta och glömt plånboken och inte alls har lust att gå upp 5 kg på en kväll, för vet ni vad!? då blir det mer över till oss (klassen) så då kan vi få äta bullarna dagen efter i stället ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0