trolololololooo

Hej våra fina. Jag är hemma nu efter en jobbig dag i skolan, okej då.. Jobbig var den nog inte men det var lite segt i början, alla typ sov. Sattsar klassen nummer ett. Vi håller ju på med filmer, jag är så glad att jag är bakom kameran för fyyyfan vad pinsamt. Man ska liksom spela upp sin film inför alla nior förstår ni ångesten?! aah bra. Hur som helst, jag sitter med en glass skål framför mig med oboy i stället för chokladsås för vi hade ingen, men oboy funkar lika bra. Ibland är livet för bra alltså. Nu ska jag sätta fart med att plugga för ikväll kanske jag drar till majlis och glor film med mina bästa! Jaja nu ska jag plugga om Kina, känner att ni borde bry er om lilla mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0