Tonight i leave my world behind

Bara jag som funderar på att hoppa ut genom fönstret när man vaknar och sovit mer än 8 timmar men ändå är så otroligt trött? nej vad bra att jag inte är ensam. Har precis ätit frukost, jag kunde inte äta frukost idag så tröck i mig fil o flinger men nu vill jag spy. Jävla i-landsproblem eller vad det heter. Oooooooooooooooooorkar inte gå till bögskolan. Jag vet att vi har fanzingo idag men what the fuck. En liten sovmorgon var för mycket begärt att klämma in. Jävla mongofan till skola. Oh herregud nu håller jag på och spy, härligt att jag är så öppen med det. Nej nu ska jag försöka fixa mig lite gran, vet ej vad jag ska ha på mig. BÖG!Tumblr_luasmicmse1qzx2p7o1_500_large

Kommentarer
Postat av: MALIN SUNDIN [FOTOGRAF]

RE: hehe jag spelade handboll men fick bollen rakt på tummen, inget att rekommendera ;)

2011-11-17 @ 13:19:29
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0