tjo sexi

Tja hörrni, bloggningen har sugit lite nu under dagen och igår kväll. Men jag var i globen och kollade på horse show. Ni som säger att hästar är dumma i huvet, kör upp nått. Fyfan vad coolt det var. Ska dit på söndag också men då går jag in som vip, ni vet very important person. Jag och marika är bäst så. Aja idag har jag vart på castello och.. ätit med några orkar ej skriva namn. Är förbannat trött just nu och ikväll blire nog att träffa robin o dom med agnes eller så kanske det blir malou, vet inte ännu. Jag har blivit som emma och ellet, har fastnat helt för vampire diaries, men what the fuck vad bra det är. Nu vill jag hem och titta vidare, såg fan 7 avsnitt idag bara. weeehooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0