Tisdaaaaaaaaaaaaag

Nu är jag uppe vettni, det är rätt skönt för jag kan sova en halvtimme längre hemma hos pappi vilket är guldvärt såna här dagar. Men orkade egentligen inte gå på första lektionen, de är klassråd men jag krigade mig upp ur sängen duktig som man är. Nu sitter jag och dricker oboy och ska snart börja göra mig snygg.. Hoppas även ni förstår ironin när jag skrev det där. Aja, drar hem till mamma efter skolan för ska till stallet standard you know? det blir pannkakor till middag, happy moment. Hur som helst, kina arbetet är snart klart har bara 7 frågor kvar och sen är det party party party. Där släpptes bomben igen. Oh vad onödigt jag skriver, jag känner att jag ska sluta skriva nu och ni ska sluta läsa så, hare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0