Tinitus!?

Godmorgon, jag är riktigt trött eller är det ens en nyhet?! det är ju halva jävla befolkningen vid den här tiden så vi skippar att jag sa det. Har precis käkat frukost, mackor och varm choklad med grädde. Fyyyfan vad jag är bra! :) Nu måste jag därimot börja fixa mig för ska gå om 45 minuter och har ingen jävla aning om vafan jag håller på med. Det där skrev jag bara för petter sjunger det i en låt. Men jag har ingen aning om vad jag ska ha på sig så nu måste jag lösa det här. Juste igår så trodde jag att jag fick tinitus, helt seriöst jag ville slå sönder mig själv då. Det berodde inte på att jag lyssnar musik högt utan för en tjej skrek i mitt öra. Det pep ända tills jag skulle sova och när jag vaknade nu var det borta. JAG TACKAR GUD FÖR DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0