tanken har väl snuddat mig, men aldrig att den nuddat mig

Tjoooooo sexi, denna dag var helt okej liksom. Vi har bara 4 lektioner på onsdagar, de gillar vi. Jaja, efter skolan åkte jag och mannen hem till mig, vi åt och pluggade lite. Sen åkte hon hem, sen dess har jag bara legat i soffan och jobbat på sångkarriären, dvs irriterad mina grannar. HIhiehie. Imorgon äre torsdag, vilket är en otroligt hemsk dag. Men vi överlever den, de är bara att kriga sig genom dagen, sen äre freeeedag. Whoppa, fast tydligen säger dom att vi ska stanna till halv 6 i skolan, egentligen slutar vi halv 2. Förstår inte riktigt hur dom tänker ibland, våra lärare alltså. Eller om dom tänker överhuvudtaget. Hur som helst, jag tänker aldrig i hela mitt liv stanna 4 timmar extra i skolan, aldrig. Och särskilt inte på en fredag, fyra jävla timmar av våran dyrbara helg. Nej, de finns inte me på världskartan. Haha, jaja imorgon efter skolan måste jag fixa lite saker, sen ska jag förmodligen hem och plugga. De är typ så mina dagar ser ut nu för tiden. Vakna, vilja dö, äta, skolan, plugga, dö, återuppstå, hem, frihet, plugga, dö igen, äta, fastna framför datan, sova. Och så håller de på sådär, kul? Inte direkt. Jaja, nu väntar jag på pappa att han ska komma hem och laga mat, min mage skriker. Sen ska jag packa till mamsi, ska va där resten av veckan, när jag kommer dit ska jag ha en tahandommigsjälvtyphemmaspa kväll. Såna behövs som sagt alltid, laterooooo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0