svartskalle stoltast i staden

chacha bloggen. Haha driver. Idag är jag på bra humör, det var väl fantastiskt! Slutar runt 13:35 eller nått sånt tror jag och då ska jag hem och plugga och sen drar jag till globen med marika och flummar galet där borta, vi ska käka subban till middag också, (subway) eller jag kanske tar donkan hihiehieheih. Donken och kebab torget kommer ju alltid finnas i hjärtat så. Men vi får se, det kanske är hälsosamt för mig att äta en macka med grönsaker. Hur som havet. Nu ska jag börja fixa mig och lyssna på musik så jag kan behålla mitt glada humör. weeehooo ♥


Kommentarer
Postat av: Efterbliven person

Skit fint gumman önskar dej all lycka till! <3



2011-11-25 @ 09:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0