stuck in the middle

Tjoooo snyggisar. Nu är jag hemma, kom nyss hem från tha hoood. Kan berätta lite om dagen. Först skolan dårå, var på ett sätt ett helvete, men på samma gång bättre än vad jag förväntat mig. Jaja, vi har gympa som sista lektion och helt seriöst, jag typ dog. Vi dansade typ, och hade värsta friskis och svettis passet. Men efter kändes de sjuukt jävla skönt, även fast mina ben var som spagettis. Jaja, sprang till bussen så vi hann med 56. Åkte till huddinge och sen gick jag och kling hem till mig, vi åt och kollade lite tv. Sen mötte vi min brorsa, sen mötte vi malou, emma och ellet. Vi kollade lite i affärer, fick med mig en parfym och ett ansiktsvatten ifall ni ville veta liksom. Vet att ni vill. Men aja, en grej sööööög idag, vi hade ju lite planer för imorgon, som sket sig totalt. Aja, de kanske blir bra endå, vi hoppas på de. Men ändå är jag på fett bra humör, vet inte varför men antar att jag ska ta vara på de. Nu väntar jag på pappa som ska komma hem med mat. Sen ska jag vidare till mamma, eftersom jag är där den här veckan. Nu kände jag att de här blev ett väldigt långt inlägg hörreni. Så vi avslutar här tycker jag, men vi hörs när jag är hos mamma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0