Stolen from Africa, brought to America

Heeej på er älsklingar. Förlåt igen för dålig uppdatering, men vi ska bli bättre efter lovet iallafall. Hur som havet, kling orkade ju inte berätta om igår. Men om vi kortfattar allt. Vi träffade robin, kevin, malou, felicia, johanna, jaqueline och skåningarna under hela kvällen. Alla kom och gick lite hur som helst. Jaja, kvällen blev som sagt bra till slut. När jag kom hem kollade jag film, sen somnade jag dirr. Jaja, nu är jag vaken tidigt, kling ringde och väckte mig halv 10, halv 10 förstår ni. Jag typ dog lite. Men annars hade vi väl setts typ imorgon, haha jaja. Nu är jag iallafall färdigfixad typ, sitter med tandborsten i munnen. Vi ska möta robin på en frukostdejt på donken, tjockisar. Men de är så vi göre här i huddinge, visst? Nu plingar de på dörren, mannen min är här. Vi hörs senare, men ha en bra dag tills dess♥
293438_280257455329295_158660544155654_929927_1892659100_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0