skolfan

Känns som om det bara är jag som bloggar nu för tiden. Agnes vart är du? snälla dö inte där hemma, överlev. Emma skickade precis ett sms om att jag skulle blogga, så okej då. Nu har jag precis pluggat klart so:n jag är klar med både Kina och Japan men nu har jag den förbannade historien kvar som jag inte fattar ett jävla skit utav. Hur ska detta gå nu då? aja, jag får helt änkelt lämna in det på fredag, för då är allt helt klart hoppas jag. Okej varför skriver jag ens det där? hur kul är det för er att läsa om mitt ointressanta skol liv liksom? nej tänkte väl. Lyssnar på musik och ska ner och kolla om vi har något gott, men måste verkligen få till det där med min kost. Det är inte bra för mig vettni.. Skit samma. Längtar till helgen, vilket blir som vanligt att spendera med min fruga. Vi ska äta middag hemma hos felicia på fredag med majlis också. Hyra film och köpa massa godis, hur låter det? jo förbannat jävla bra. Slippa skolan och bara ta det lugnt igen. Efter det väntar en vecka jobb i skolan. Jävligt mycket jobb pratar jag om nu. Känner att det går bra. Var inne hos rektorn idag med söderberg och emma o pratade om en lärare men ikke sa nikke, våran rektor är pappskalle och vägrar lyssna på oss, men vad hade vi förväntat oss egentligen? har vi någonsin haft bra lärare? ja faktiskt en. Ingela, världens bästa lärare. Fyfan vilken liten räddare i nöden hon är. Hjälper alla och vill alla väl. Okej men vart leder denna text egentligen? jag pratar om våra lärare. Mycket till liv, fast nej. Nu ska jag skita i skolan och kolla på vampire... Det har blivit en drog för mig. Herregud. Nu jävlar ♥

KING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0