skit på dig

Heey hörrni, nu är jag och agnes hemma hos henne. Vi har precis ätit 3 rättersmiddag, det var fett värt. Bästa på den här kvällen i allafall. Allt skiter sig med Robin för han ska vara i tyresö. Aah vi vet. Det suger. Nu har vi inget att göra, så det lär väl sluta med att vi går och köper oss feta och hamnar framför filmer hemma hos mig. Låter som en rätt bra kväll ändå, tända lite ljus och sitta och kolla film och snacka. Aja inte alls säkert att det blir så heller, vi får se vad frugan min vill. Ska i allafall försöka hålla humöret uppe och inte vara dryg mot henne, ni vet sådär som jag kan bli ibland. Funderar fan på om jag har en lätt adhd, aja det är en annan historia. Nu ska jag joina min fru och hata livet. Toppen att ni bryr er så mycket. Härligt, kanon, megabra, dunderbra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0