rulla fram

OOOOOOooh.. Var helt änkelt tvungen att uttrycka mina känslor. Jag är hemma nu, datan laggar kamelkuk och är segare än en 100 årig tant på internet. Nu är jag sugen på riktig jävla fet mat, men vad ska lilla jag äta idag då? jo men lax. Weeeho. Vägen hem kändes som 15 år men det varade igentligen bara i 15 minuter. Man ska tydligen bli smart om man äter fisk så därför kör jag på pluggningen efter middagen, då måste det ju tändas en lampa över huvet. Jag ska äta fisk, mina naglar är fula, spanska inlämning i morgon, so prov inlämning om någon vecka, mensverk, huvudverk, ont i kroppen och vänta sa jag att mina naglar var fula? livet rullar alltså på nu, fast åt fel håll. Jag skulle behöva en fet Ben & Jerry i min famn precis exakt nu, och sen en varm och skön säng med ett glas cola och en jätte bra film. Fyyyyyfan vad det skulle göra min dag. Men jag får väl överleva med laxen och ett bord fyllt med böcker. Det känns ju också ganska nice. Hoppas ni våra kompetenta läsare förstog att det där var dagens största ironi. Nej men nu ska jag ner och joina matbordet och bli nyttig för en gång skull ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0