På nåt sätt inte tänkt mig att de skulle va såhär

Heeeej mina fina. Är lite stressad just nu. Men skoldagen var bra, even fast jag hatar min klass ibland, så hade jag seriöst inte orkat skolan utan dom. Och hade inte viljat byta klass, för vi har endå våra fina stunder hihi. Jaja, hur som havet. Jag och söderberg stannade kvar tills halv 5 och jobbade tekniken, duktiga vi vet. Sen drog jag till malou, och sen hem och åt jätte gott och umgicks lite med min familj, de är ganska så ovanligt men plötsligt så händer de. Nu ska jag till malou igen med emma och felicia också. Vi ska kolla desperate som börjar om en timme. Nu ska jag möta felicia, vi hörs senare tror jag. Kärlek till er finisar♥
Seriöst, kärlek till er mongo klassen (nästan alla)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0