OOOH FML!

Oh herregud, nu blev jag fett tpl. Jag ska ju på horse show på fredag och då skulle jag och Marika även gå som vip under fredagen så jag skulle kuna slippa skolan och då skulle jag slippa behöva lämna in min so inlämning, men nu skiter det sig. Min lärare kommer dampa galet för jag kommer IKKE vara klar med den på fredag, har liksom hela jävla japan kvar och historien. Snälla gud.. SKJUT MIG! sen ska allt renskrivas och hela faderuttan... OH! Vi ska gå på Söndag i stället nu, runt 6 tror jag det var. Ojojoj nu är det hopplöst här med mitt liv. Aja ska försöka lösa detta nu, vi får helt änkelt höras i morgon för nu måste jag försöka starta med åtminstånde historien inom Japan och Kina. FUCK SKOLAN! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0