Om han inte fattar, börja om igen

Godkväll på er, skämt åsido. Fett rolig bräää. Vad gör ni? Aha, åh va avis jag är. Hihi, jag är rastlös, vilket kanske märks rätt tydligt. De borde de göra iallafall, hur som havet. Jag är ensam hemma just nu, väntar på dom andra som är och storhandlar. Jag väntar på min hårinpackning, som jag ska använda när dom kommer hem. Åh så myyyyys. Ikväll blev de inget pluggande.. Ajabaja. Icke bra. Men jag har hunnit leka lite med webben iallafall, så pluspoäng till mig där. Juste, min mamma råkade ha i en krydda med nötter till maten, hon ville döda mig helt enkelt. Så ja, jag dog. Nej, inte okej att skoja om sånt. Men på riktigt, hon fick lite smått panik och tvingade mig spotta ut maten mitt på tallriken. De va once in a lifetime vettni. Men jag lever, whoppa. Gud kanske sovit bra inatt, och va på bra humör idag. Vi får hoppas på de hörreni. Nu kommer dom hem, så nu ska jag springa upp och hämta min hårinpackning och mitt godis. HIhiehieihe. Sen ska jag duscha och sen kolla svärföräldrarna från helvetet. Puss på er älsklingar♥
Im sexy and I know it liksoooooom

Kommentarer
Postat av: Mindy

svar: vad bra då! :)<3

2011-11-14 @ 21:25:19
URL: http://mindynilsson.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: tack snälla du :)

Vad gör du då?

2011-11-14 @ 23:31:09
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0