Låt honom veta att inget blir som förr

Heeeey finisar. Nu är jag hemma hos mamsi, sitter i soffan och kollar på någon svensk film med dom. Standard liksom, dom äter äppelpaj. Men det gör inte jag, den var slut helt enkelt. Det bokstavligt talat sög, jag vill ha socker, fett osv. Men jag har hjälpt mamma med hennes lite, hihihie. Jaja, som sagt imorgon är det torsdag, vilket suger så jävla hårt. Torsdagar är helvetesdagar. Men jag ska fixa lite med söderberg, sen ska jag hem och ha spakväll, orkade inte ha de ikväll. Fastnade framför facebook, som vanligt dårå. Jaja, imorgon har vi gympa. Vi har fått innegympa nu, vilket är rätt helt okej fett nice. Nu är gympan rätt kul, vi dansar. Min största talang vettni, fast nej. Men vi ska göra en egen dans och vi ska dansa till krossa alla fönster med maskinen. De kommer bli asbra tror jag, nej. Tro gör man i kyrkan. Jag vet, att de kommer bli asbra hihihi♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0