kissss myyy assss

Heeeeeey där! dagen idag har varit rätt chill. Onsdagar brukar ju vara det, vi har bara en lektion efter lunch och hur nice är inte det? fick därimot reda på att på fredag eller nästa fredag, vet inte riktigt ännu. Men skit samma, hur som helst fick jag reda på att vi typ slutar halv 6 då för vi håller på med en jävla film sak. Haha in my ass att jag tänker stanna till halv 6 på en fredag! då börjar man ju faktiskt findera på vad det är för fel på våran skola. Nej det där med halv sex kan dom trycka upp i röven. Är i allafall hemma hos Agnes nu och pluggar, det går rätt bra nu vettni. Eller jag har gjort klart fråga ett och två och ska börja med fråga sex när jag kommer hem för dom andra är så komplicerade.. Hur som helst, Agnes är också så duktig. Jag sitter och tjatar på henne att hon ska plugga men just nu pratar hon med sin mamma i telebaba, när hon är klar så ska jag slå på henne och se till att hon pluggar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0