Jag vill dit palmerna bor, gå i sand utan skor

Godmorgon, ledsen för att vi inte bloggar så otroligt mycket nu för tiden. Vi ska ändra på det. Hur som helst, sitter i agnes säng medans hon är och duchar. Vi har precis ätit frukost också och vem tror ni var tvungen att plocka ur diskmaskinen hemma hos agnes!? jo men kan det vara så att hon lägger ansvaret på mig?... Oh. Så har plockat ur halva den för vet inte vart allt annat ska vara och orkar ej leta. Igår vare en rätt nice dag, vi var hemma hos robin på dagen och chillade sen på kvällen var vi ute och äggade hus med tjejerna men sen drog vi till robin och spenderade kvällen där och kollade på mean girls, agnes kunde alla repliker och jag ville slå ihjäl henne, så det gjorde jag. Men hon vägrar dö, jag blir aldrig av med henne. Hihihihi skooojjjja, världens bästa fruga har jag sådeså. Idag ska vi förmodligen träffa robban123456789, lukke och damion (kevvan) och tjocka med mat. Men nu ska jag fråga agnes om jag kan ducha, så japp det kan jag. Du har inget val, ska till stallet senare också, skriv upp det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0