If you ever leave me baby, then leave some morfin at my door

Hej på er, nu är jag också vaken. Känner att kling är den enda som bloggat nu av oss 2, men jaja de har inte blivit av helt enkelt. Idag är det söndag, jag måste plugga och fixa massor. Funtar på att typ skita i skolan, bara softaaaaa livet ut liksom. Fast nej, om de endå hade varit så enkelt. Jaja, vi ligger i sängen och äter godis och kollar på no strings attached. En jävla bra film måste jag säga, sett den några gånger nu men alltid lika bra. Igår va vi hos kevin, kärlek till hans familj säger jag bara. Haha, seriöst dom typ gjorde min kväll. Hur som havet, vi åkte sen hem till mig och åt, sen gick vi ut. Vi tog oss till huddinge, skulle träffa robin men han är så jävla efterbliven och saknar hjärnceller så de blev inte av. Så vi köpte med oss ben&jerry hem och åkte hem och myste framför morgan pålsson och dear john. Min älskling är ju med i dear john, ja. Vi ska gifta oss, snart så. Vi har bara inte bestämt datum än vettni hihi. Jaja, vi kanske hittar på någonting kul idag eftersom de är absolut sista dagen innnan vi ska tillbaks till helvetet, hoppas på de. Aja, nu ska jag dö lite granna och fortsätta kolla på filmen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0